Nak Suggie !

Assalamualaikummmm~

Hye korang ! Hehehe.. Lama dah tak update.. tak tau nak update apa... Lagipun bila dah start ada kat kolej terus jadi malas nak menaip.. Yelah.. Dah banyak menaip assignment Konon je lahhh... Pastu aku terasa nak update pulak memalam buta nih... Yelah update semata-mata nak share dengan korang aku akan ada Sugar glider sendiri ! HIPHIPHOOREY ! Hahaha... Mesti lah aku seronok+gembira+exited ! Binatang tu comel kot ! Aku dah jatuh cinta dengan Sugar glider... Huhuhuhu... So... Akan datang aku akan ada s.g kepunyaanku sendiri.. Thank to my beloved ( En. Latif a.k.a Boyfriend ) kerana sudi nak belikan saya s.g ! Heeee... Dah plan dah nak s.g betina... so aku akan pastikan segala eksesori, sangkar or what so ever bermotifkan gurlish ! Hewhewhew~ Dan yang paling Wajib, mestilah Bertemakan PURPLE... Kalau Tuannya suka Purple, yang dibela pun harus Purple.. Nasib S.g takde yang warna purple -_-".. En.Latif pun dah offer untuk modified sangkar menjadi purple dan lebih besar ( yekot? ) Ohh... Dah plan.. Sebelum dapat s.g tuh aku nak buat sendiri Bonding pouch untuk s.g aku.. ohh.. sweetnyeee~ <3 Balik kampung cuti puasa nih ( cuti sendiri ) nak cari kain flanel untuk buat pouch ! hohohohoh.. so~ exited !! :D 

Aku dah cari nama untuk s.g aku.. NAmanya Cibi... Hekhekhek.. macam cibi maruko chan tuhh~ kan comel :P Dah nak jadi Mummy lah nanti.. hekhekhek... Sukanyaa~ kbai

JUST FOR SHARING :) TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY NIH ! MAAF KALAU IA MENGARUT..

0 Pot Pet Pot Pet:

Post a Comment

Hye ! korang boleh je nak kepoh-kepoh kat sini..
kepoh sikit pon jadi lah.. x)

..Segala Yang Di atas Adalah Anak Pak Mad Yang Buat Yee..